Thursday 25 April 2013

ceritaku...

dah lame x dengar cite psal mamat sepah kan....maklumlah...sepah dah berpecah...tp dengar cite die buat business kat singapore....semoga business awak berjaya dan murah rezeki....hmmm,cite punye citekan,aku nak cite psal si jep sepahtu ni...hmmm...mgkin ramai yg dah tau psal die...n mgkin ramai yg tertanye tanye,jep ni da berpunye ke blum kan....alahai jep....cube la tampil wat sidang media ke ape ke,ce bgtau...klu dah berpunye ckp dah berpunye..klu xde calon lg ckp la xde....ramai berato nak ambik tende jd bini ko Abg Jep oiiiii......rimeh ler aku nak layan pertanyaan org lain...ade ke tanye aku,ko ni dah berpunye ke blm??...rase2 jwpn ape yg patut aku bg???.....sah2 la aku akan ckp x tau...aku bknnye kakaa,adik ke,mak jep...btol x??...ape ke bodohnye soalan yg di tanye....pegi la carik sendiri...he....rimaslah aku....hmm...aku ade gambo ni nak tunjuk...tgk je,jgn copy...nak copy paste pon minx izin dulu....